Barion Pixel Despre marketingul de SMS în general - SeeMe
Aici poţi căuta printre articole.

Despre marketingul de SMS în general

Un rezumat scurt şi general despre marketingul prin SMS şi despre de ce a devenit un canal de comunicare important trimiterea de SMS.

Bulk SMS este un amestec între marketingul online şi marketingul direct. Este singura unealtă de marketing care poate să ajungă la clienţii tăi instant şi direct, oriunde ar fi. Şi toate acestea pentru bani puţini.

Să vedem, de ce este atât de popular trimiterea de SMS între platformele de comunicare.

  • Faci singur - pentru a realiza o campanie de SMS nu ai nevoie de o agenţie de media, cu ajutorul sistemului SeeMe poţi rezolva simplu şi uşor. Ai nevoie doar de un browser şi un card de credit.
  • Este ieftin - trimiterea de bulk SMS este ieftin în comparaţie cu costul altor medii de publicitate.
  • Penetrare uriaşă - în România sunt înregistraţi 22,9 milioane de utilizatori activi de servicii de telefonie mobilă. Poţi ajunge la oricine.
  • Conversie imensă - După studiile făcute regulat din 2003 de DMA (Direct Marketing Association) în campaniile de SMS rata de conversie este în jurul de 8%. În schimb publicităţile care apar în ziare şi reviste rareori au o rată mai mare de 2%, dar şi în cazul mesajelor de e-mail rata este sub 2%. Clienţii tăi abonaţi pe lista ta de contacte vor citi mesajul tău în 95%, şi rata de CRT va fi de 14%.
  • Construirea relațiilor - este mai mult decât sigur că marketingul personal pentru dispozitivele mobile va trece printr-o dezvoltare majoră în următorii ani. Începe chiar acum să construieşti relaţii personale cu clienţii tăi pe mobil ca să ai o bază în viitor.


Pentru ce tip de informaţii să folosim trimiterea de SMS?

  • Mesaje de promovare a vânzărilor:
     promoţii, cupoane, oferte speciale, reduceri
  • Mesaje de tip notificare care nu sunt legate de vânzările directe:
     reamintiri, notificări, extrase de cont, rapoarte, informaţii de cumpărare, procese de validare, confirmări
  • Mesaje after-sales, pentru îmbunătățirea imaginii:
     comunicările serviciului clienţi, felicitări de sărbătoare, programe de loialitate, servicii de garanție

Dacă crezi că ai putea aplica ideile noastre cu succes, atunci înregistrează-te şi poţi să încerci sistemul nostru acum gratuit. Dacă nu eşti sigur, te ajutăm cu plăcere. Scrie-ne acum.

Eşti interesat în articolele noastre similare? Abonează-te pe canalul nostru de RSS sau pe newsletterul nostru.