De ce este SMS-ul regele conversiei?
Dintre canalele online anunţurile display (de obicei bannerele) sunt în fruntea listei de cheltuieli, dar acest lucru este pe departe de a fi cea mai eficientă unealtă de pe piaţă.
Potrivit studiului făcut regular din 2003 de Direct Marketing Association (DMA) SMS-ul bate semnificativ şi în rata CTR, şi în rata de conversie celelalte canale (fie vorba despre marketingul email sau display).
Conform datelor din studiu, cele mai importante canale de marketing s-au efectuat după cum urmează:
- Email: rata de CTR de 6.64%, rata de conversie de 1.73%
- Anunţurile display: rata de CTR de 0.75%, rata de conversie de 4.43%
- SMS marketing: rata de CTR de 14.06%, rata de conversie de 8.22%
Ştiind aceste date putem să declarăm că SMS-ul este câştigătorul evident şi în rata CTR, şi în rata de conversie faţă de soluţiile "clasice".
Cum putem explica?
Canalul încă nu este saturat, astfel zgomotul de publicitate este mai redus, şi direcţionarea este mult mai precisă (desigur pentru asta ai nevoie de o bază de date proprie întreţinută corespunzător sau ai cumpărat una de calitate).
Pe baza experienţelor noastre capacitatea SMS-ului de a mobiliza este imbatabil faţă de celelalte canale de comunicare, deoarece SMS-ul are un efect instant şi intens.
Avantajul lui cel mai mare este că fiecare mesaj poate fi personalizat, fie vorba despre adresare, despre conţinutul segmentat al mesajului, sau temporizarea trimiterii.
Înregistrează-te în câţiva paşi şi convinge-te de aceste rezultate remarcabile!