Când să trimitem mesajul de SMS?
Momentul potrivit pentru trimiterea unui SMS depinde de natura informaţiei. O confirmare de cumpărare trimis la miezul nopţii are un alt efect decât o campanie cu conţinut sales pe care nu a fost iniţiat de destinatarul.
Pentu a înţelege momentul potrivit al unui mesaj de SMS trebuie să facem diferenţă printre ei în funcţie de conţinut şi procesul în care este implicat.
Timpul de trimitere al mesajelor de tip notificare, generate de procesele iniţiate de destinatari nu este (nu poate fi) greşit, deoarece nu este (nu poate fi) neaşteptat de către proprietarul numărului. Aceste mesaje sunt întotdeauna mesajele automate scurte trimise din cauza proceselor iniţiate de destinatari. În acest caz nu există limitare a timpului de trimitere.
În cazul campaniilor de SMS, adică trimiterile de bulk SMS destinatarii nu ştiu când vor primi SMS-ul, deci mesajul va sosi neaşteptat. De aceea îţi recomandăm ca acest tip de SMS să fie trimis exclusiv pe zilele lucrătoare, între orele 8.00 dimineaţa şi 18.00 seara. Să ai grijă să trimiţi în orice caz numai contactelor opt-in (adică numai proprietarilor care au contribuit să-i foloseşti numărul lor pentru campanii tale), şi pe liste de contacte construite în mod legal, iar întotdeauna să asiguri posibilitatea de dezabonare.
Nu uita, SMS-ul este singurul canal de comunicare care poate urmări persoana ţintă chiar şi în dormitor, şi un mesaj trimis la momentul greşit poate fi foarte enervant. Merită să respecţi eticheta momentului potrivit ca mesajul tău de bună credinţă şi cu oferte excepţionale să nu-ţi cauzeze pierdere de clienţi.
Ai alte experienţe, sau ai întrebări? Scrie-ne!