Aici poţi căuta printre articole.

Rata CTR

Rata CTR (Click Through Rate) îţi arată în procent câte apăsări a primit un link comparativ cu apariţia în cazul unui anunţ.

SeeMe - Átkattintási arány SMS-ben Deci dacă un anunţ a apărut de 10 ori şi a fost 1 singură apăsare pe link-ul pe care îl conţine, atunci vorbim despre CTR de 10%. Desigur, în funcţia canalelor de comunicare rata CTR poate să diferă, deoarece cu un banner, cu Adwords sau prin o campanie de newsletter poţi obţine un CTR diferit de marketingul prin SMS. Adeseori pe aceleaşi platforme CTR-ul poate să fie altfel la diferite anunţuri.

Factori care afectează în general pe rata CTR:

  • Grupul țintă
  • Calitatea de text al anunţului
  • Tipul de produs sau serviciu
  • Specificul platformei de publicitate
  • Zgomot media

Pentru a urmări clickurile, trebuie să generezi un link scurt în campania ta de SMS, iar la trimiterea de e-mail trebuie să pui adresa de URL ţintă în corpul mesajului. Desigur acest link poate să fie orice site de web sau o pagină specială de campanie.
(Cum să aşezi un link complet şi cum să urmăreşti procesul va apărea în curând pe pagina Bine de ştiut.)

Pentru a perfecţiona experienţa utilizatorului şi de a creşte datele de coversie, îţi recomandăm să pregăteşti versiuna site-uilui tău web optimizată pentru mobil, deoarece mulţi deschid mesajele de email şi navighează pe internet cu telefonul lor de mobil.

Ai întrebări? Scrie-ne pe adresa info@seeme.ro sau apelează numărul +36 1 225 39 99!

 
eiwieth2igh4viet4PheiY4eewiath7shookoo7ohtiechuW